Zadetki iskanja
strokovni postopek, s katerim se pisno zagotovi, da je ocenjeni izdelek ali dejavnost v skladu z določenimi predpisi in standardi; certificiranje: certifikacija izdelkov; postopek certifikacije; Udeleženci seminarja so razmišljali, kako vzpostaviti sistem evalvacije, certifikacije in mentorstva vzgojiteljem in učiteljem E ← nem. Zertifikation iz certificírati, ↑certificíranje
raziskovanje celostnega prostora z namenom vzpostaviti njegovo optimalno, harmonično energijsko stanje: geomantija in zdravljenje Zemlje; Geomantija je igrala pomembno vlogo pri določanju lokacij za katedrale, cerkve, samostane in mesta E ← srlat. geōmantia ← gr. geōmanteía iz (↑)geo... + manteía 'vedeževanje, prerokba'
1. biol. stanje organizma, v katerem fiziološki procesi tečejo optimalno: psihofizična homeostaza; vzdrževanje homeostaze; Če človeško telo preveč odstopa od homeostaze, je ves človeški organizem v nevarnosti
2. stanje skladnosti: Recept, kako vzpostaviti družbeno homeostazo oziroma stabilnost, nikakor ni preprost E ← nem. Homöostase, agl. homeostasis iz gr. hómoios 'enak, podoben' + stásis 'stanje'
vsebina, predstavljena s hkratnim predvajanjem besedila, slike, videoposnetka, zvoka, zlasti prek računalnika; multimedij, večpredstavnost: Vzpostaviti bo treba sistem izobraževalnih centrov, ki bodo preko medračunalniških povezav in ob uporabi multimedije omogočili učenje na daljavo E ← agl. multimedia iz (↑)multi… + (↑)médij
povezati v omrežje, vzpostaviti omrežje na določenem območju: omrežiti in med seboj povezati vsa večja mesta; Omrežiti računalnik ni čisto enostavna zadeva, najprej je za to treba odpreti računalnik in namestiti omrežno kartico E ↑omréžje
- tŕžna níša -e -e ž (r̄, ī)
nova, še nezasedena možnost za trženje in prodajo: najti tržno nišo; nova tržna niša; iskanje tržne niše; Trgovci si od novo odkrite tržne niše obetajo precejšen zaslužek
- tŕžna známka -e -e ž (r̄, ȃ)
zaščitni grafični, črkovni znak za označevanje blaga, storitev; blagovna znamkaSSKJ, trademark: tržna znamka Slovenije; krepitev tržne znamke; Proizvajalec bo moral ponovno investirati v blagovno tržno znamko in znova vzpostaviti stik s potrošniki