Ta stran uporablja piškotke zato, da lahko razločujemo med uporabniki, štejemo njihovo število in tako izboljšujemo delovanje strani. Uporabljamo tudi piškotke partnerjev Google Analytics, ki analizirajo vaše vedenje na spletnih straneh. Več o posameznih piškotkih si lahko  preberete tu.  Če ne dovolite uporabe piškotkov za izboljšanje portala Fran, kliknite sem.

Zadetki iskanja

Jezikovna
Predstavitev, prikaz ali reprezentacija?

Vprašanje postavljam zaradi uporabe ustrezne terminologije pri pripravi prenovljenega učnega načrta za matematiko.

Kateri termin (predstavitev, prikaz ali reprezentacija) uporabiti v zapisu: Učenec razvija zmožnost predstavitve nenegativnih racionalnih števil (ulomek, decimalno število, odstotek) na različne načine in prehajanja med različnimi predstavitvami.

Oziroma kateri od zapisov je najustreznejši:

  • Učenec razvija zmožnost predstavitve nenegativnih racionalnih števil (ulomek, decimalno število, odstotek) na različne načine in prehajanja med različnimi predstavitvami.
  • Učenec razvija zmožnost prikazovanja nenegativnih racionalnih števil (ulomek, decimalno število, odstotek) na različne načine in prehajanja med različnimi prikazi.
  • Učenec razvija zmožnost reprezentiranja nenegativnih racionalnih števil (ulomek, decimalno število, odstotek) na različne načine in prehajanja med različnimi reprezentacijami.

S predstavitvami/prikazi/reprezentacijami na različne načine mislimo na predstavitev nenegativnega racionalnega števila s konkretnim materialom (npr. z modelom valja, kvadra, kroga ali pravokotnika, ki je razdeljen na enake dele …), na sliki (na narisanem krogu ali pravokotniku, ki je razdeljen na enake dele), na številski premici ter z zapisom števila z ulomkom, decimalno številko in odstotki.

Število zadetkov: 1